Przyjęcia interesantów odbywają się codziennie w godzinach pracy Inspektoratu w Gdańsku przy ul. Marii Konopnickiej 4 – w dni powszednie tygodnia od godziny 715 do godziny 1515 oraz Delegatury w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1 – w dni powszednie tygodnia – od godziny 730 do godziny do 1530.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej lub jego Zastępca przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 1500 do 1700 w siedzibie Inspektoratu w Gdańsku przy ul. Marii Konopnickiej 4.
Sekretariat Stałego Sądu Polubownego w Gdańsku przyjmuje interesantów w sprawach wniosków dotyczących rozpoznania sprawy przez Sąd w dni powszednie tygodnia w godzinach od 800 do 1400 w siedzibie Inspektoratu w Gdańsku przy ul. Marii Konopnickiej 4.
Naczelnicy wydziałów kontrolnych, Naczelnik Wydziału ds. Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich, a także pracownicy tych wydziałów, przyjmują interesantów we wszystkich sprawach z zakresu działania danego wydziału, w dni powszednie tygodnia w godzinach od 715 do 1515 w siedzibie Inspektoratu w Gdańsku przy ul. Marii Konopnickiej 4.
Przyjęcia interesantów przez pracowników Wydziału ds. Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich w siedzibie Inspektoratu w Gdańsku przy ul. Marii Konopnickiej 4 odbywają się także w każdy poniedziałek w godzinach od 1515 do 1800, a jednoosobowe stanowisko pracy ds. pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w Delegaturze w Słupsku przyjmuje również w każdy poniedziałek od godziny 1530 do godz. 1800 w siedzibie Delegatury w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1.
Dyrektor Delegatury w Słupsku przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 1500 do 1700, a pracownicy Delegatury, przyjmują interesantów we wszystkich sprawach, w tym skarg i wniosków z zakresu swego działania, w dni powszednie tygodnia w godzinach od 730 do 1530 w siedzibie Delegatury w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1.